27/09/2011

PROGRAM KEMBARA KE UNIVERSITI


Program Kembara ke Universiti telah diadakan pada 27 Mei 2011 bersama-sama dengan bekas pelajar SMKAP. Melalui program ini pelajar berpeluang mengenali universiti dengan lebih dekat lagi terutamanya mengenai kursus, peluang belajar serta kemudahan yang disediakan kepada para pelajar. Pelajar juga berpeluang berdiskusi mengenai hal tertentu dengan penuntut universiti berkenaan. Semoga dengan peluang ini, pelajar lebih bermotivasi untuk belajar dan  mengikuti jejak langkah senior mereka melanjutkan pelajaran ke universiti.  Terima kasih daun keladi, kalau sudi datanglah lagi.Semoga bekas pelajar lain sudi meluangkan masa untuk menabur bakti di sekolah asal mereka.

Majlis Konsultasi, Interaksi dan Ceramah Keibubapaan telah diadakan di Surau An-Nur untuk ibu bapa pelajar tingkatan 3 dan 5 pada . Tujuan majlis ini diadakan ialah untuk memberi maklumat kepada ibu bapa berkaitan perkembangan pendidikan dan sahsiah pelajar di sekolah. Selain itu ia bertujuan untuk mengeratkan hubungan antara pihak sekolah dengan masyarakat setempat.















0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

UNIT BIMBINGAN DAN KAUNSELING SMK ALOR PONGSU Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice